Jaké jsou příznaky oslabených ledvin a močového měchýře?

Jistě každá z vás ví, jaké jsou příznaky. Pokud, ale cítíme ty příznaky (pálení, bolesti…), kdy utíkáme k lékaři. Je už za pět minut dvanáct.

V těžších případech se může objevit třes, výkyvy teplot, inkontinence nebo bolesti zad v oblasti ledvin (bedra). V těchto případech neprodleně vyhledejte lékařskou pomoc! Protože se zánět pravděpodobně rozšířil do ledvin. Řiďte se intuicí, pokud cítíte že je něco špatně a samy si nepomůžete, utíkejte k lékaři. Pokud vás jen napadlo, že jste prochladli a cítíte byť jen jemný pocit při čůrání, udělejte si den volna, buďte v suchém teple a hýčkejte se.

Jednoduchý způsob, jak znát své tělo, je nacítění. Pokud tedy zrovna nevnímáte tlukot svého srdce a nejste si jisti, že se vám projevuje zánět, nahmátněte si tep. Řekněte si v duchu: „Jmenuji se…,“ abyste cítili své ano. Řekněte si v duchu: „Nemám ráda brokolici,“ (nebo jinou potravinu, kterou nemáte rádi) abyste cítili své ne. Běžně, při ne, se tep mírně zrychlí. Takto se můžete svého těla v nemoci ptát. Používejte fráze typu: „Nastydla jsem od nohou?“, „Mám v močovém měchýři bakterie?“, „Mám v močovém měchýři viry?“, „Je to na močáku?“, „Je to gynekologické?“, „Je to opravdu součástí mého těla?“ (Pokud vám tělo na poslední otázku odpoví NE, vyhledejte pomoc kineziologa!)

Tělo nám dává znaky dlouho dopředu, než dojde k samotné nemoci. Jste-li žena, sledujte hlavně svůj lunární cyklus. Naučte se porozumět vlastní cykličnosti. Vyhnete se tak domněnkám možné blížící se nemoci. Prvním znakem, který spousta z nás ignoruje, je únava. Vstáváte unaveni? Mrzutí? Nevyspalí, nebo dokonce s myšlenkou „zase do té strašlivé práce?“ Už v tuhle chvíli nám tělo dává signál, že nemáme dostatek odpočinku, nebo je něco v nepořádku. V nejlepším případě by bylo ideální zůstat doma, relaxovat, meditovat a kvalitně se najíst. Ale jak to zná většina z nás, ve většině korporátů si tohle nemůžeme dovolit. A naši nadřízení pouhou únavu neberou jako dostatečný důvod pracovní neschopnosti. Býváme tedy nucené ignorovat potřeby těla. Když tedy musíme do zaměstnání a cítíme únavu. Zpříjemněte si den, co nejlépe to půjde. Vezměte si sebou oblíbený čaj, pokud můžete, pusťte si meditační hudbu, pracujte svým tempem a netlačte na sebe. Odložte, co zrovna není důležité nebo vás netlačí časově. Nadřízenému řekněte, rozhodně se za to nestyďte, že Vám není dobře, musí to pochopit. Naplánujte si na dny volna odpočinek. Další varovný znak je pocit, že jsme nemocní, nebo pocit zimy. Jakmile nám selhává termoregulace, ignorovali jsme předchozí únavu. V takovou chvíli opravdu prochladneme. Zahřejte se čajem, teplým oblečením, hlavně košilkou nebo bederním pásem, mějte nohy v teple a prodýchejte se.